allergisk reaktion igen =(

Go kväll!
Imorse vaknade Savannah och var/blev helt svullen och röd under ögonen och kinderna så gav jag 8 st Betapred och 1 aerius direkt, Medan vi väntade att dom ska börja verka började hon svullna upp även på överläppen och började harkla sig =(
Vi vet inte vad var det som orsakade...
Igår var hon på barnkalas, men hon åt inget där förutom glutenfri hamburgare från MAX och då skulle hon fått reaktionen direkt tror jag.
Hon fick ansiktsmålning och vi tror att det var d som orsakade reaktionen, men åter igen både hon inte skulle ha reagerat direkt?
Hemma på morgonen fick hon endast Nutramigien med en tsk rapsolja(för att ha lite extra kalorier)
Eftersom det har hänt så tätt på varandra utan att vi visste vad är det som orsakar börjar man bli fundersam och orolig...
På eftermiddagen bröt hon ihop min lilla <3 och även jag...
Det skär i hjärtat verkligen att se henne uppsvullen, röd, ledsen..mm
Hon får sova mellan oss ikväll igen då har jag lättare koll på hennes andning...
Innan hon la oss hade hon mörka ringar runt ögonen igen och var kritvit i ansiktet (leskigt) undrar om det är Betapreden orsakar det eller vad?
Jag bara hoppas på att hon kommer att växa bort några av alla allergier någon gång!!!
Jag är trött och ansträngd så jag måste bara sova...
God natt =)

Kommentera här: